Morning has Broken


God morgon alla underbara!
Vaknade upp riktigt tidigt idag för att vara jag ^^ innan klockan slog 08.00 slog jag upp mina ögon och kände mig utvilad. Helt otroligt. Sen att solen skiner och att det är underbart väder ute gör ju saken så mycket bättre. Detta kommer att bli en bra dag. Det känner jag på mig. Jag har redan hunnit äta frukost och grejat och donat och klockan är inte ens 9.. Blir förvånad över mig själv.
Men visst är det underbart när man vaknar upp såhär, utvilad, pigg och glad. Det är inte varje dag det inte.
Funderar på vad jag ska göra med resten av tiden nu bara.. Har ju några timmar över nu innan jag börjar jobba.. Hmm kanske ska laga mig lite lunch att ta med till jobbet. Ja så får det bli :)

Hoppas eran dag blir lika bra som min :)
Härlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0