Oh Deer!

usch säger jag bara.. usch!

jaja nu glömmer jag det och går vidare idag också.. Det har varit en väldigt svängig dag idag när det kommer till humöret tror jag.. Glad, snurrig, arg, upprörd, irriterad, superglad, rädd, chockad.. och en massa mer.. Varför kan det inte hålla sig på en nivå....?
Höll på att krocka förut idag också. Låter nog värre än vad det var så inget att hispa upp sig för så. Skulle köra hem ifrån fiket med sandra & catta i bilen och halvvägs hem så sprang det upp ett rådjur på vägen.

 Det kom verkligen från ingenstans så jag hann inte ens reagera men det sprang en halvmeter ifrån fronten på bilen och över vägen.. -puh- tur att jag inte körde in i det.. och tur var väl att det bara fortsatte springa och inte stannade på vägen som dom dumma djuren brukar göra.. Efter det bröt iaf jag ut i asgarv, vet inte om det var någonslags chockreaktion men såg faan inte vägen för att jag skratta så mycket. men men, allt gick ju bra så ingen fara skedd :)

nä nu kanske man snart skulle ta och röra sig lite åt väster..hmm :)

Kommentarer
Postat av: djustd

önskar dig en fin kväll! Kram :)

2010-03-30 @ 18:25:51 // URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0