Pics Meltdown 2010

Sådär. Då har jag äntligen blivit människa igen efter helgen som var. Jisses säger jag bara. Vilken kväll. Men roligt hade jag iaf och det är väl ändå det som räknas. Finns tydligen en film och en hel del kort.. Den filmen var inte lika rolig att titta på som den var att spela in haha!
Men summan av kardemumman var att min lördag var jäkligt lyckad! :)






Maybe I should ?? hmm



Detta får avsluta kvällens bilder. Filmen får ni inte se haha den håller vi för oss själva. usch. Det är sådana filmer som gör att man aldrig vill dricka igen. trust me!
Handlade ju även lite på mässan också. Ett par nya pluggar fick det bli. Mina svart/lila har ju tyvärr gått sönder så jag tyckte att jag förtjänade dessa på fyllan :)

MMM fina va? :) är så glad. Nu ska jag bara få i dom också :S ajaj.. Men snyggt kommer det bli.
***

Nä nu får jag börja avrunda här. Känner att ögonlocken är väldigt tunga. Borde besöka sängen.
Nattigott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0