RedHead

Dålig uppdatering, I KNOW! Men har inte riktigt haft tid.. eller snarare lust att sitta framför bloggen de senaste dagarna.. Är nog på väg att tappa stinget med bloggen.. men vi får se hur det slutar..
Har iaf gjort en lite Make-over som gjorde mig på lite bättre humör. Jag har gått och blivit en RedHead :D Hur underbart är inte det då! Upptäckte även att det är Exakt samma färg som jag hade när jag tog studenten :) Tror iofs denna är mer röd än den jag hade på studenten, den var mer åt det lila hållet... nåja fint är det iaf

fast kameran gör inte rättvisa för färgen. Den är betydliget rödare irl.. mer lik det högra kortet iaf.. Sen i vissa ljus är det verkligen knallrött haha! Så kul :)

Men nu orkade jag inte med det svarta längre iaf så igår satt jag 5 timmar hos frisören och blev rödhårig. Var så jävla less på att alla, precis ALLA har gått och blivit svarthåriga nu. Hur jävla kul är det att vara svarthårig då.. !Har alltid försökt vara mig själv men nu helt plötsligt gick inte det för alla ser för faan likadana ut. Så nu får vi väl se hur lång tid det tar innan alla jävlar är rödhåriga då.. -suck- kom på nått eget någon gång liksom. Inte för att jag säger att jag är den första på jorden som har rött hår haha XD men de runt omkring mig... Blir så trött på "efterapandet" bara.....

Nä nu ska jag inte klaga ut allt här. ska lägga mig och kolla en film, låta tiden gå lite. Sen blir det till att sola lite och sen hämta mitt paket och åka hem.  Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0