Soft

Usch vad jag blev seg efter maten.. Ligger bara här och önskar att jag inte hade ätit så fort :( uuugh..  Men det kanske går över om en liten stund.. Lördag idag då och jag är verkligen jätte trött.. Bådar inte gott det här inte.. Verkar som att det får bli en lugn hemmakväll denna lördagen. Kanske är lika bra egentligen. Tog ju ut mig så förra helgen -haha- då festade jag väl för typ 3-4 helger på en o samma kväll.. jösses.. Men det är nog bara bra om jag håller mig hemma idag faktiskt med tanke på att min hals fortfarande inte riktigt är helt 100... Får spara rösten helt och hållet så jag kan prata på måndag. Det är ett måste.. SÅ idag får det bli något lite lugnare..
Slå ner sig i soffan framför en bra film och lite godis låter inte helt fel. Så få det nog bli faktiskt..

Får liva upp lördagen med en låt istället. Låten för idag är ingen mindre än LAX med Division of Laura Lee. Som för övrigt är ifrån Vänersborg :) My hometown..
låten är bra och videon är bra rolig haha!

Härligt grabbar!

Kommentarer
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

lite väl fin blogg kanske , dela med dig ;)? <3

2010-03-06 @ 22:14:41 // URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0