Sunday

Hann ju pyssla och dona lite i fredags efter min och mammas fredagsutflykt till Ikea. Det blev verkligen jätte mysigt här hemma och det känns som att detta är den första lägenheten som jag faktiskt är nöjd med.. Nu återstår det inte mycket för att det ska vara komplett.. Måste tapetsera om i hallen, fixa rullgardiner, och sätta upp tavlor.. sen sätta upp matbordet också om jag nu ska ha det vill säga.. har inte riktigt bestämt mig än..

Aja, får se vad jag ska göra..
Nu får det bli en dusch sen sängen. Denna dagen har varit allt annat än fartfylld iaf.. -puh-

Kommentarer
Postat av: jennifer

mysigt det ser ut! :)

2010-03-31 @ 20:12:12 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0