this week

-puh-

Nu är jag klar för dagen. NU! Galet haha! Har ändå inte hunnit klart allt. Har inte bestämt mina kläder till 100% än men iaf kommit ner till 3 klädes val... en klänning, en kjol /linne och ett val med jeans o linne... Får väl se vilket av dom det blir imorgon. Tänkte få lite smakråd på jobbet också. Så underbart att man är så sammansvetsade på jobbet faktiskt. Ska bli en mycket rolig kväll imorgon :) Firmafest alá Dressmann är inte o leka med vill jag lova ;)

Hade inte tänkt att göra så mycket mer idag faktiskt. Tjejerna ringde förut och frågade om jag ville med ut en sväng men är helt slut.. och sitter i morgonrocken så det hade ju inte vart så lyckat att gå ut i den ändå hah! Men innan ögonlocken slår ihop helt för idag så tänkte jag lägga mig på soffan och kolla några avsnitt utav ett utav mina favorit serier - Nip/Tuck.

 Är inne på säsong 7 nu och det börjar bli väldigt spännande.. Är det någon mer som följer tro?
Nä dags att börja kolla, kan inte hålla mig längre. Ni får sova så gott och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0