Today


Nu har jag äntligen kunnat slappna av lite. Kom hem från jobbet, tog mig en varm dusch och fixade mat. Nu sitter jag i soffan med myskläderna på och myser med mig själv bland alla kuddarna :) Myys. Men känner att jag fortfarande är hungrig.. hmm Inte så konstigt egentligen, åt bara makaroner (väldigt lyxigt haha) och åt inte ens upp allt för det var inte så gott.. Hmm.. typiskt. Aja, får väl vänta lite till. Kanske kan ta lite brieost och kex om nån timmer eller så. Mm det hade inte suttit fel :)

Usch. Mamma kom in på jobbet förut och frågade var jag önskade mig i 25-års present?! Vaa.. åh nej det är ju snart och jag kommer att fylla 25.. faan det är ju halva 50.. Jag har verkligen världens åldersnojja. Varför vet jag egentligen inte. 25 är ju inte sååå gammalt men det är väl det att jag känner mer stress över vad jag INTE har gjort i mitt liv. Vad jag inte har hunnit med på 25 år... Det är en lång tid med ingenting.. usch fy faan.. Det får bli ändring på det. Nästa gång det är ett stort kalas är det 30 och då ska jag ha gjort en massa mer.

Nu ska jag ägna mig åt tvn lite. Ska kolla på det där nya programmet dejting in the dark. Har hört att det ska vara rätt så skoj hehe. Får väl ge det en chans.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv; Hur är det med dig då :)?

2010-03-09 @ 20:13:33 // URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0