We Can Do It!


Idag är det då den internationella kvinnodagen som säkert inte någon har gått miste om.. Den första internationella kvinnodagen firades redan 1910. Det var längesen.. jösses.. Men det är bra att det uppmärksammas iaf.
Hur har ni tillbringat eran internationella kvinnodag då? Själv har jag jobbat och sedan drack jag lite te med Niclas & Sara. Blev lite tjitt-tjatt och skratt som vanligt. Sötrövar! Sen sprang iaf klockan iväg som den har börjat göra väldigt ofta nu på senare tid märker jag.. Inte kul.. Fick handlat lite och sen hem för att laga mat och göra iordning lite chokladpudding som för tillfället står på kylning i kylen ^^ mm ska bli så gott. Meen ...! Mitt under matlagningen så small det bara till och blev kolsvart! Rasande sprang jag runt för att tända ljus och svära faan över mitt såkallade proppskåp som inte har några proppar (?!) Men smart som jag är kom jag på hur det fungerade till slut och elen kom tillbaka. -pjhuuu-
Usch vad hemskt att man är så el-beroende egentligen.. Usch!
Undra om det finns avvänjning/rehab för elberoende folk också? hmm haha!

Nu ska jag fortsätta kolla på Svenska Hollywood fruar på 3:an.. HAHA faan vad slut i huvudet dom är. Så kul!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Oj vilken fin blogg du har!:)

2010-03-09 @ 19:54:19 // URL: http://bbecccs.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Snygg design ;) Speciellt headern :D

2010-03-09 @ 20:00:27 // URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0