20+

VILKEN DAAAG VI FICK IDAG VA?
 jösses så gott. Klarblå himmel, en massa massa massa sol och över 20 Grader! Me like it alot! :) Så här ska det vara varje dag i resten av livet. Då hade jag mått gott 24/7 :)

Har precis kommit fram till Stenungsund och hem till min baby.. eller precis o precis. Har hunnit svänga förbi hans mor, tjatat lite snabbt, hem hit, duschat och grejat lite på nätet så ja haha men men :) Är helt själv så vet inte riktigt vad jag ska hitta på för skoj. Egentligen är det alldeles för gott väder ute för att sitta inne nu, en kvällspromenad kanske..? men då går jag väl vilse -haha- Hade ju vart lyckat när Rasmus kommer hem sen och så får han gå ut och leta rätt på mig det första han gör haha. Hade ju vart lite typiskt mig och lite roligt på samma gång haha Men nää det får nog bli en annan gång.

Nu är det inte många timmar kvar tills han kommer hem. Längtar ju efter min plutt.. men snart snart..
Får sysselsätta mig med nått här nu så jag inte blir uttråkad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0