2010~05~28

Det blev så sjukt mycket kort från helgen som var så jag får helt enkelt göra ett inlägg per dag så det inte blir för mycket bilder på samma gång :) Börjar med fredagen den 28 maj så får ni korten från min födelsedag imorgon. Den som väntar på något gott ni vet !
Kvällen började hemma hos Anki där vi drack lite, öppnade present, åt god mat och hade det trevligt. När timmen var slagen gick vi in mot stan och pråmen som även hade premiär denna underbara fredag. Blev sittandes där tills stängning och efter det blev det krogen och några timmars dans!









~haha~




Sen sjöng dom för mig hela pråmen haha! Glad var jag iaf och säkert lite fuller också haha ;)



Detta var det sista kortet för Fredags-kvällen sen var det nog bara bra att kameran inte kom fram något mer förän dagen efter hahah! Kortet säger ju allt <3 Mina älsklingar! Så jävla rolig kväll med presenter, mat, öl, vin, shots, sång och en jädrans massa dans ;) Tack åter igen min hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0