Asus vs. HP

Ja jag har äntligen bestämt mig nu.. Eller näst intill iaf. Har kommit ner till 2 olika datorer iaf. Bättre än typ 30.. Lite lättare att välja då ;) Men det som är det roliga i detta är att jag funderar på varför jag ens funderar på vilken jag ska köpa.. HP datorn är så sjukt mycket bättre än Asusen.. Det är ungefär som en vä skrev precis. Det är som att välja mellan Mr.Been & Einstein. HAHA! Men han har så rätt så rätt..

Det som det hänger på nu är utseendet.. och det förstår jag inte heller varför jag hänger upp mig på, dumma jag. Jag vill inte ens Ha en rosa dator... Jag vill ha en vit.. -haha- Ibland blir jag så trött på mig själv och stackars er som får stå ut med mitt tjat ;)
Nä nu bestämde jag mig! Det får bli en HP ..igen då. En vit Hp som är betydligt bättre än Asus.. Bättre processor, minne, kommer med betydligt fler programvaror och massa annat tjafs som jag inte ska tråka ut er med här :)

Då när det var ur världen.
God Morgon på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0