Begär

Jag hatar att inte kunna köpa vad jag vill, när jag vill, hur jag vill.. Jag kunde ju alltid det förut.. Eller det kändes som det iaf. Vad har hänt? Vad hände? När ska det bli bra igen? hmm...
Finns så mycket som jag skulle vilja köpa nytt nu så jag blir skogstokig snart.. Jag behöver/vill köpa en ny svart skinnjacka.. Måste måste måste bara ha en kort modell också. Så jävla snyggt!

Sen behöver jag faktiskt köpa mig ett par nya Converse. Det känns som att mina svarta snart går på sista versen.. Så det är faktiskt inte bara något jag vill ha nytt utan även måste ha nytt ;)

Sen har jag även hittat mig ett par snygga Björn Borg skor och ett par Sjuuukt snygga Ed Hardy som jag bara måste ha! -haha- synd bara att det jag alltid fastnar för alltid är så förbannat dyrt, eller iaf dyrt för min plånbok just nu :( typiskt.. Men när lönen kommer kanske det inte blir lika dyrt ;) hehe
Hade även behövt inhandla lite mer jeansleggings till garderoben..  Säg vad ni vill om leggings, men det är banne mig guds gåva till kvinnan tror jag. HAHA Hitta ett skönare plagg att ha på sig och kom sedan o visa mig..Tack!

Kanske får bli ett par eller två när lönen trillar in. Denna månaden blir nog rätt bra ändå skulle jag tro. Annars kanske några av de ovanstående sakerna kommer i ett eller två paket nästa helg ;) wie! *hoppas*

Nä nu ska jag ta ett sista ryck här och sen till tvättstugan för att hämta upp tvätten. En film får nog avsluta kvällen skulle jag tro. Eller kanske en kvällspromenad.. hm ja vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0