Dan före dan före Daaan!

God Morgon på er alla goingar! Idag är det redan torsdag och snart helg igen vilket innebär MIN födelsedag *wiee* Men jösses vad veckorna går fort nu helt plötsligt..  Någon som speedat upp tiden tro?? Känner du dig träffad? Isåfall, Sluta upp med det Bums! ;)

Ligger fortfarande och drar mig lite i sängen hemma hos Rasmus. Orkar inte riktigt gå upp än.. En liten stund till bara sen får jag sno lite frukost och sen göra det jag absolut inte vill..åka tillbaka hem till Vänersborg. Nej, Jag vill stanna här. Men jag får tänka på verkligheten lite också.. Hoppas bara vädret är bra i Vbg också annars blir jag arg! :P

Seeeen när jag ändå har det i tankarna så kan jag passa på att göra lite reklam för pojkarna här också ;) SÅ alla ni bilintresserade kolla hit! Bor ni i Västra Götaland eller ni som har lust att åka llite längre kolla in detta     ---> STENUNGSUNDS VOLVOTRÄFF
Och har ni en snygg o fräsh volvo, varför inte ställa ut? :)
Tål att tänkas på va!


Nä nu får jag sätta lite fart. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0