Fredags-firande

Idag är det Freeeeedag för er som missat det ;) wiho! Det innebär party för mig idag! ännu mer wiiho :) Blir utgång med tjejerna idag, fira mig lite eftersom jag ska vara med familjen imorgon, största delen av dagen iaf ;) för sen på kvällen blir det ju thn crusingen! Men idag är det ju så himla lägligt att hamnkrogen har sin sommarpremiär just idag
 :) Ååh äntligen! Dom slår iofs alltid upp portarna runt min födelsedag. Måste vara för att just Jag fyller år helt enkelt hehe ;P

Ska bli riktigt mysigt. Men först blir det kaffe hos Anja och Hugobus, jobb och sen hem och fixa iordning sig själv så man är snyggast i kommun när man går ut sen ;) Blir lite förfest hemma hos Anki med tjejerna sen beger vi oss ner mot Hamnkrogen. NU är sommaren här! :D Happy Happy Happy!!!!!

Det enda som saknas nu är min plutt :( Saknar han massa! Men vi kanske syns imorgon igen. På min födelsedag o allt. Hade ju vart en fin present iaf :)
Nä nu ska jag dra mig och njuta av denna dagen! Hoppas ni får en underbar fredag allesammans, för det ska jag ha iaf! Oh yes :)
Happy Happy Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0