Funderingar

men ojoj.. vad gör jag fortfarande vaken? trött jag blir på mig själv.  Visserligen är jag ju ledig imorgon men ändå, att komma i säng i tid vore kanske en bra idé någongång.
***
Men har väl inte direkt varit trött heller. Suttit uppe och tänkt en del. På både bra och dåliga saker. Mest bra såklart. Om hur bra mitt liv känns just nu och att det känns som att allt är på väg att vända till det bättre. Jag ser ljuset i tunneln så att säga. Jag är så himla glad för de personer jag lärt känna och alla vänner jag har i mitt liv som stått/står mig nära i vått och torrt. Är lycklig över den familj jag har kvar, saknar min bror sjukt mycket nu bara, och stolt över min mamma som klarar såpass mycket som hon gör. Hon är min klippa! Är också riktigt glad över att jag träffat Rasmus. Han fick mig att lysa igen, han ger mig fjärilar i magen och jag blir alldeles varm i kroppen när jag hör hans röst. Ja, Jag tycker om han. Mycket. Så nu har jag erkänt det också ;)
***
i år har jag bestämt mig att inget ska få hindra mig från att ha en sommar utan dess like. Kommer att bli en kanonsommar. Det känner jag på mig. Den har redan börjat lite smått och vad jag har upplevt hitills gillar jag. En sommar på västkusten. En sommar med dom bästa. En sommar att minnas.

Nu är det nog dags för mig att ta mina nattfunderingar o lägga mig och försök sova. Är ju en dag imorgon också. Längtar så mycket tills imorgon :) imorgon kommer min plutt upp och hälsar på. Åh vad du ska få pussar! :)

Natti Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0