grå morgon

God Morgon
Jag är glad ändå, även fast jag vaknade upp till en grå, halvsolig dag idag. Trodde det skulle vara fin fint väder men men. Man kan inte få allt här i livet :)
Har precis fått i mig lite frukost här och ska snart kicka igång dagen på riktigt. Idag får jag ju nämligen fin besök från dal :) Min underbara Catta kommer ner på en kopp kaffe och hennes vän Annika. Ska bli härligt att träffa dom igen. Känns som att det ibland går alldeles för långt emellan gångerna jag träffar Catta, men som tur är så skadar det inte våran vänskap för det. :) Det blir väl så med riktiga vänner antar jag.

Schemat för idag består ändå inte av så mycket. Fika-jobb-?Lucka?-Stenungsund. Åker till s-sund även fast min plutt inte är hemma. bra det ;) Men då är jag hemma hos han när han kommer hem inatt och det gillar vi :) Mys! Då slipper jag vänta ääääända till helgen för att få träffa och pussa på han.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och pladdra. Dags att hoppa in i badrummet och slänga på sig ansiktet och lite kläder så jag inte skrämer slag på tjejerna när dom kommer sen :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0