Grått

God morgon i stugan. Vilket sjukt tråkigt väder det var idag då. grått grått grått och åter grått så långt ögat når.. Funderar på att dra täcket över huvudet igen men till vilken nytta..? hmm Nä det är ju iofs riktigt bra shopping väder idag ;) så kanske tar mig en repa nu när jag ändå fått lön. Kommer få skäll om jag shoppar :S ;) hehe
Men skulle behöva lite nya leggings, lite fler lösa linnen osv osv Sånt där behövligt helt enkelt, annars får jag gå naken i sommar och det tror jag inte polisen uppskattar så mycket haha!

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Inget direkt inplanerat. Skulle iofs behöva ta tag i mitt hår så jag slipper gå runt och se ut som en morot. Sandra kanske kan hjälpa mig idag.. Får fråga henne sen när hon slagit upp sina blå. Måste fylla på mobilen också. Känner mig så sjukt handikappat utan mobil så det är ju skrämmande.. Hela dagen igår gick förbi utan att jag varken kunde ringa eller sms.. Blev nog lite smått galen tror jag :S haha! Men nu är det en ny dag med lön på kontot ~gilla~

Nä nu får det bli frukost och en film som start på dagen. Sen ringer väl mitt gos runt lunchtid. wiho längtar!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0