klagan!

USCH - det har verkligen inte varit min dag idag..
Inte nog med att hela inlägget försvann nu... åååh irriterande till tusen. skit blogg...  Hela dagen har iaf varit emot mig från start känns det som. Började runt lunch tid när jag skulle åka tillbaka till Vbg igen, ville inte alls lämna stenungsund och min plutt. Sakna han redan innan han hade gått ut ur dörren.. jobbigt värre ;) Sen regnade det på vägen hem, halvvägs iaf men jag hatar att köra i regn. gillar inte inte inte!
När jag väl kom hem så hade jag tänkt äta lite lunch men icke. Hade ingen direkt mat hemma så det fick bli äckel-makaroner.. suck. Sen började min dator att krångla för ovanligheternas skull, sen min digitalkamera, mobilen, ja i stort sett allt det tekniska runt mig. På väg till jobbet så spillde jag ut en HEL redbull i bilen. Inte kul! Så nu måste jag åka och städa ur bilen imorgon, tvätta mattorna osv osv.. Suck-pust o stöön..

Som tuur är blev jag på lite bättre humör på jobbet tack vare goa kunder och underbara arbetskollegor. Strax innan stägning så kom även min kära mor in och tjatade lite, stängde butiken och sen åkte vi och handlade mat. Min mamma är allt en räddare i nöden hon :)
och som plåster på såren nu för att ni fått lyssna på mitt klagande idag så slänger jag in 2 ny bilder från idag :) wieeee Summer 2010 is here!! Sjukt jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: en hemlig typ

Så sjukt jävla söt e du!!

2010-05-20 @ 22:44:57 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0