S-s-s-sunday

Söndag idag då.. Dagen har varit rätt seg, kan ju iofs bero på att jag varit lite bakis o skakis.. Men somnade en sväng i garaget förut så efter det var jag lite piggare. Sen blev det mat på det och då är man ju tillbaka på banan igen :) Nu har jag lämnat grabbarna i garaget med deras bygge av baslåda (som för övrigt kommer bli grym!) och sitter hemma hos Rasmus i väntan på Sandra Dee. Hon kommer hit på en lite kaffe och lite söndagstjat. Så ska väl snart bege mig iväg ner till "stan" för att möta upp henne.

Haft ännu en kanonhelg, som alltid här nere :) Imorgon är det måndag igen och ännu en arbetsvecka att jobba sig igenom innan det är helg igen. Får se om jag får mitt nya schema i veckan också. Jag råkade ju strula till det lite med min semester nu i maj/juni hehe Stackars min chef, men tur att hon är så bra o fixar allt :)

Nä nu ska jag ta o göra mig iordning så jag är klar när S ramlar in i s-sund :)
Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0