tur och retur

Måste nog erkänna att jag trivs rätt bra med mitt liv just nu. Jag är glad. Sommaren jag längtat så starkt efter är snart här och jag kommer att få tillbringa den med underbara människor och hitta på massa roligt hela sommaren. Vad kan vara fel då? :) Lycka!

Återvände till Vänersborg idag en kort sväng för lite jobb.. Imorgon jobbar jag 3 timmar sen åker jag tillbaka till S-sund, hjärtat och folket och stannar väl förmodligen helgen ut :) massa gos. Blir nog lite grillning och party i garaget imorgon också. Skoj skoj. Haha Man vet ju hur det slutade sist gång och man har alltid roligt där nere. Vilket är väldigt skönt :) Det får en att vilja vara där mer o mer..

Synd bara att jag är så sjukt trött idag, annars hade det varit en underbar fredag idag med.. Den hade då spenderats ihop med mina kära damer. Men min kropp säger verkligen tvär-nej just nu.. knappt så den orkar göra nått.. vill bara sova. Men det känns sådär att sova nu, eller vila..då kommer jag inte kunna somna sen när det väl är dags.. typiskt.. jaja, får väl hålla mig vaken så jag däckar som en klubbad säl sen :)

✫ night night ✫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0