Volvo

Har ju planer på att köpa ny bil som sagt, måste få sålt min först bara. Har dock fått lite beslutsångest.. När det väl är dags sen, vilken ska man köpa då..? Har iaf fått ner antalet till 4 st nu. S60-S40-V50-V70.. Frågan är ju.. sedan eller kombi? Alla bilder här nedan är ju iofs med den nya karossen.. Snygga så sett men S40 vill jag inte ha med den nya karossen iaf. S60.. JA TACK ;) Ja vi får helt enkelt se vilken det blir. Vet ju inte vilken som är bäst heller för den delen så det ska luskas i och sen provköras -wiee- 




ojoj nu får jag skynda mig till jobbet men har ni några tips om någon utav bilarna ovanför så dela gärna med er ;)

Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Haha ingen orsak! ^^ Hur är det annars då? :)

Jag tycker nog bäst om v70 :D

2010-05-24 @ 12:56:37 // URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0