down memory lane

Sitter hemma själv och känner mig lite lätt rastlös.. men känner mig inte alltför kry så lika bra att stanna inomhus och försöka bli bättre, med tanke på att jag måste jobba resterande dagar av veckan + hela nästa vecka.. så här hinner jag inte bli sjuk inte..

Har däremot hunnit kolla igenom gamla kort på datorn och har kommit underfund med att jag måste börja bli bättre på att ta lite nya kort.. Tog alltid kort förr, varje dag men nu har det blivit sämre med det.. Fast helst av allt skulle jag vilja ta nya studio-kort.. :) Eller något liknande iaf. Får väl se vad som händer här snart.. Agera fotograf själv måste jag iaf bli bättre på.
Men i brist på nått att skriva om just nu så får jag helt enkelt roa er med lite kort från mitt förflutna ;)

2007/2008 någon gång tro ^^




2009





2010


Fotning för tidningen Bodyfication !







År 2010 har gått fort förbi och jag har hunnit avverka 5 hårfärger under tiden skulle jag tro.... HAHA
Svart-Rött-Orange/ljus/ljusbrun-Brun-Mörkbrunt
inte så illa pinkat.. stackars mitt hår ;)

och på tal om hår så ska jag ta och blåsa mitt hår och sedan krypa ner under täcket och invänta sambon min :)
Natti gott gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0