Första advent!!!! Ja då var det dags. Det ...

img_0417 (MMS)

Första advent!!!! Ja då var det dags. Det är verkligen 1 advent idag. Alltså bara 3 helger kvar till julafton. Galet vad tiden går fort när man har roligt :)  Min första advent ska iaf. firas hemma hos svärföräldrarna med resten av familjen Fridell/Johansson. Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Ska åka dit direkt när jag kommer fram med bussen. Då blir det massa god mat och säkert en hel del prat också ;) massa mys. Sen ska jag och älsklingen avsluta kvällen med att pynta hemma i lilla lägenheten så julen verkligen är här. Blir så mycket varmare i lägenheten så fort ljusstakarna kommer upp känns det som. Jag gillart! Och något som har fått dagen att bli extra extra bra var mina underbara minuter med Sandra i telefonen :) hon är i solen och jag i kylan. Men dom minuterna värmde bra!! Min lilla snutta. Saknar henne så sjukt mycket men vet att detta är bra för henne. Men snart är hon hemma igen och allt är som det ska :) <3 Nää nu ska tillbringa resten av min söndag med familjen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0