Happy Day

Idag är nog en av de bästa dagarna i mitt liv på väldigt väldigt länge :)
Jag har fått ett riktigt underbart beslut idag, eller snarare jag och älsklingen har fått ett riktigt underbart besked idag. Äntlige går det åt rätt håll. Nu kommer vårat liv börja rulla på på riktigt :) Åh jag ser så fram emot det här så jag blir helt tossig ;) men vad det är kan jag inte riktigt avslöja förän på måndag då jag själv har det svart på vitt :) Men det är verkligen något helt underbart!
Så på grund av detta underbara så ska vi fira lite ikväll med en hel drös med färska räkor

Det ska bli så himla gott men innan älsklingen kommer hem och vi påbörjar vårat firande så ska jag hinna med en dusch tänkte jag.. fixa iordning lite här hemma också :)
Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0