Julstäd

Huuuur ska jag hinna allt egentligen!? Hmm det gör jag ju inte nä.. just det ja..

Sprang runt här igår som en galning när jag kom hem efter jobbet och städade hela lägenheten. Tänkte göra det fin fint tills älsklingen kom hem ifrån jobbet. Såg ungefär ut så här :

hehe! Fick till och med fönstrerna tvättade TROTS att det var minus grader ute.... Vet ni hur fort man måste tvätta fönstrerna då så att det inte fryser? hehe ;) Fint och rent blev det iaf.
Men tanken med min storsstädning var ju att jag skulle få börja julpynta igår :D men icke.. vi skulle ju göra det idag, lördag. Men det hinns inte med idag heller.. Älsklingen jobbar till 2, då åker han iväg till ikea med sin mor med en gång. Sen åker jag in till stan vid 4 så där åker vi ju om varandra. Sen blir jag hämtad runt 11 ikväll typ.. då är det ju dags att sova när jag kommer hem för imorgon är det jobb för min del igen så då kan vi inte heller börja julpynta förän jag kommer hem vid 5-halv 6.... Åh världens i-landsproblem! jag som vill pynta, göra det mysigt, byta julgardiner, sätta upp julstakarna, stjärnor o allt. Och bara låta det dofta jul i heeela lägenheten! och jag behöver vänta äääända tills imorgon kväll. SUCK! wellwell inte mycket att göra åt nu tyvärr.. bara att bita ihop och hoppas att tiden går fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0