Möten

Har ,ycket som ska göras idag känns det som och jag vill verkligen INTE gå ut i kylan.. Alla som vart ute idag verkar tycka att det är riktigt riktigt kallt :S och vad kommer då jag tycka? Som tycker det är kallt när det är 5+ haha! Gäller att dra på sig mycket kläder sen. Lager på lager tekniken så att säga ;)
Först ska vi se om jag hittar till det första stället jag ska till hmm.. jaja det återstår att se.. Hade ju inte varit hela världen om jag missade det heller för den delen. Behöver bara gå dit en annan dag isåfall. Men hade vart skönt att få det gjort bara..
Sen ska jag till Arbetsförnedrningen...

Eftersom jag precis har flyttat ifrån min hemstad så blev jag ju även förflyttad på alla andra myndigheter också, naturligtvis.. så ska på ett möte och träffa min nya handledare.. Suck! Faan vad jag hatar att inte ha ett heltidsjobb.. Då hade jag kunnat be dom kyssa min /&=/&%¤%&  :) hehe.. och tyvärr så klarar jag inte att överleva på en deltid nu heller så jag MÅSTE ju gå till dom ändå.. irriterande.. men men jag hoppas på det bästa och att turen kommer till mig också någon dag.. gärna SNART! Helst NU... någon? Bra julklapp kanske hehe ;)

Nä nu måste jag skynda mig så jag inte missar någon tid.. Sen ska jag ge mig själv tillåtelse att köpa lite julpyssel så jag kan fixa iordning det sista här hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0