mys


Jätte dålig kvalite på bilden men men :) Det får ni leva med idag.
Jag och älsklingen tog oss en kvällspromenad igår efter maten. Det var kallt men faktiskt riktigt skönt förutom på hemfärden när vi hade motvind.. :S men mysigt iaf :)
Gick förbi och mellanlandade hemma hos svärföräldrarna en snabbis för att hämta upp lite prylar och kollade även på en hel del kort :) Jag kan säga att jag längtar så sjukt mycket till julen nu.. och inte denna utan nästa års jul :) hihi. våran första jul i huset! Och vi kan pynta på ute och inne. Så jäkla mysigt! Men får ta oss igenom denna julen först, helt klart. OH JAG LÄNGTAR

Idag däremot så känner jag av lite rassel i halsen, mindre skoj. Så ska ta och göra mig lite the och några mackor och äta frukost för att senare åka in till stan pch jobba några timmar.. Vill inte gå ut för det är nog satans så kallt ute men men.. måste man så måste man :)
Hoppas ni andra har en bra dag där ute i ovädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0