Så här ser det ut i Göteborg, iaf utanför ...

img_0406 (MMS)

Så här ser det ut i Göteborg, iaf utanför mitt jobb. Inte någon snö alls. Konstigt det där. I min hemstad är det sjukt mycket snö tydligen. Fick ett mms av mamma förut idag där hon visade lite av deras tomt. Man såg inte ens staketet runt. Galet mycket. Får se hur jag ska kunna ta mig fram om jag åker dit haha spännande ;) Well well. Har iaf köpt årets första julklapp idag :) vi ska inte köpa så Mycket med tanke på att vi ska bort på jul men något litet skulle vi tydligen köpa iaf. Min mammi i ett nötskal ;) hihi! Får bli lite billigare klappar i år med tanke på vad jag fick i lön :S usch inte kul men nästa månad blir betyyydligt bättre OH yes :) längtar tills det. För denna månaden kommer bli knaper.. Sanna mina ord.  Nä nu får tåget börja rulla hemåt, börjar bli hungrig. Tänkte slänga ihop pannkakor idag. Fredag o allt :) Hoppas ni får en bra fredag gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0