Skärpning !

men ååh BEA ! trött jag blir...
Nu är jag så där super kass på att uppdatera bloggen igen. MEN har faktiskt en anledning ;) Jag har faktiskt fått ett jobb som har tagit upp min tid den senaste tiden + att jag varit och hälsat på i Vänersborg och fixat och donat i min gamla lägenheten också så jag har inte riktigt haft tid men ska verkligen försöka bättra mig :)

Har rätt fullt upp varje vecka nu fram till jul. Känns väldigt skönt. Nu äntligen kanske det kan börja rulla på som vanligt igen och jag får bara mer och mer jobberbjudande så vi får väl se vad som dyker upp ;) Jag är tydligen en populär en, inte för att jag klandrar dom ehehe ;) Nä men skämt o sido. Har iaf fullt upp fram till jul och hela januari så här ska sparas en jädrans massa pengar för nu SKA vi ha det vi drömmer om jag och min älskling !

Som plåster på såren för mitt dåliga bloggande så bjuder jag på lite kort ifrån helgen :)
Enjoy!

Jag och Sandra (läs bara Sandra ^^) gjorde chokladpraliner långt in på småtimmarna på fredagen..
På Lördagen var det dags (efter lite sömn) att gå på den årliga Oktobermarknaden som alltid är i min hemstad varje höst, sista helgen i Oktober. Mängder med folk och Massa prylar! Efter marknaden blev det utgång med tjejerna och vi lyckades till och med få en barrunda i lilla Vänersborg, lyckat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0