To Do


Idag bär det av till banken för att skriva ytterligare massa papper angående husköpet :D ååh! Att det kan vara såhär underbart att faktiskt få köpa något ihop med den man älskar trodde jag aldrig. Ser såå fram emot mars när vi kan börja flytta in och börja greja i vårat alldeles egna hus :) Riva, bygga, snickra, måla, tapetsera och allt som hör till när man gör ett boende till sitt alldeles egna! Och sen har vi vänner som har lovat att hjälpa oss, ni är guld värda! Kommer bli så kanonkul! Längtar så det gör ont i mig :)

Men innan vi kommer så långt så är det mycket annat som ska fixas och donas.. Och just nu så är det en storstädning som står på schemat.. Nyser som en idiot så det är ett måste idag! Ska ta tag i det direkt när jag kommer tillbaka ifrån banken sen. Fröken städtant är i farten.. Man kanske skulle passa på att byta till julgardiner då ...? Hmm undra om älsklingen hade märkt något ;) hihi Personligen så tycker jag ju att det är för sent att börja nu.. Ville helst börjat julpynta förra veckan ;) AHAH Men that´s me.. Får tyvärr inte det :P men något litet kan jag säkert klämma in här.. EN liten tomte eller så ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vännen! DEtta med julen har vi ju pratat om.... det är inte advent nu till helgen utan nästa först....

2010-11-17 @ 19:51:31 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0