Ut på jakt

Har haft en bloggfri helg som ni kanske har märkt.. men har helt enkelt inte haft tiden till att sitta så mycket vid datorn det senaste.. Jobbat dygnet runt känns det som men idag är jag ledig! Gott det faktiskt. Arbetsdagarna blir så mycket längre med tanke på pendlandet men men nu ska jag inte prata om sånna tråkigheter :)

Ska snart hoppa upp ur sängen och äta frukost och göra mig iordning för att senare glida ner till torget på ett litet möte.. :D Wiee! Är superglad och hoppas verkligen det går vägen.. Hade varit så jäkla underbart! Lite drömliknande sådär ;) iaf för mig hehe Men mer avslöjar jag inte just nu. Får se hur det går först..
Sen ska jag ut på stöveljakt.. Och det är ju inte det lättaste direkt.. Har hittat några tänkbara kandidater men ska prova dom först och se hur det känns..




Det är allt ifrån 299:- till 2000:- stövlar.... Jag har Liiiite svårt att bestämma mig ;) HAHA! Visst är det underbart. Dagens i-landsproblem..

Sen efter min stöveljakt ska jag iaf till lägenheten och packa ihop det allra allra sista nu så rasmus kan komma och hämta det ikväll med mig och sen ska jag åka och möta upp mamma så ska vi åka och hälsa på lilla morfar på sjukhuset :( Man får ju komma dit och liva upp hans dag lite trots min enorma skräck mot sjukhus.. Gillar verkligen inte alls sjukhus.. Sist jag var tvungen att åka dit började jag grina när jag var tvungen att stanna över en natt och då kan det ju tilläggas att jag var över 18..... I don´t like it... Kanske kan bero på att jag spenderade i stort sett mina första 10 år på sjukhus ut och in.. mindre skoj men men.. idag får jag bita ihop för moffas skull SJÄLVKLART!

Nä nu är det dags att sätta lite fart om jag ska hinna med allt idag :S mitt schema känns liiite pressat men ska se till att fixa det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0