Windy


OMG
snacka om att det blåser idag ! Och inte bara blåser det pissregnar också. Jävla skitväder rent ut sagt. Har varit så här i några dagar nu. Tycker änna det får vara nog. Någon gång borde väl solen våga kika fram. Jag lovar, jag är inte farlig ;) hihi. Nä men seriöst. Sjukt trött på detta ruskiga höstväder nu. Jag vill ha SOL !

Vad har man gjort idag då? Inte för att klockan är så speciellt mycket men har hunnit gå på ett "möte" som varade i över 2 timmar. Hoppas bara att det genererar i något positivt nu. Vill verkligen. Vill Vill Vill. Så mycket hade släppt då och så mycket hade blivit bättre.. men det återstår att se om några dagar.. Är det meningen så är det annars är det bara glömma och gå vidare. Ska på ytterligare ett "möte" på måndag som jag verkligen ser fram emot :D det hade varit en dröm. men men mer om det en annan dag ;)

Nu idag ska jag försöka släpa med mig Rasmus ner till Kvantum så vi får igång våra ica-kort, sen ska jag leta upp tågstationen (hållplatsen) och fixa mitt sj-kort så jag kan börja åka tåg/buss till jobbet istället.. Sparar lite mer pengar på det istället för att jag ska behöva åka bil in till Gbg varje dag + betala för parkeringen.. nja det blir dyrt i längden vill jag lova :S Så nu ska jag bli ekonomisk OCH miljövänlig på samma gång hehe Bra det!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0