A Moment Forever

Hade tyvärr inte med mig kameran in i scandinavium i fredags :( Så ni får helt enkelt nöja er med dessa kassa mobilkort. Åh vad jag ångrar att jag inte tog med mig kameran in.. Men vi hade lite problem när vi skulle in och fick gå tillbaka till bilen och lägga ur parfymflaskor, coca cola flaska och lite sånt och då tog jag ur kameran också.. ville inte riskera att få gå tillbaka ännu en gång och missa början... that's why..
Men bilderna är för alltid fast satta på min hornhinna ändå.... Älskade älskade musik!



Som ni ser så var kända Entombed ett av förbanden!!! Hur bra som helst! :D
Sen drog dom igång... Våra älskade danskar i Volbeat och känslan som fyllde hela Scandinavium är obeskrivlig!
Tänk att dom blev så jäkla kända på så kort tid.. helt sjukt...  Bara förra året spelade dom på en mindre arena och året innan det spelade dom på en festival.. helt gratis..  Men dom är värda sin berömelse... helt klart




Kärlek och lycka! Tack till alla som var med och gjorde kvällen sjukt rolig och bra! och speciellt Tack till min älskade gumma Anja som gjorde detta möjligt för mig även detta året! TACK TACK TACK! Älskar dig gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0