aj-aj

Ska nog se lite fler filmer här hemma och vila lite till.. Måste ha något att fördriva tiden med när man är ensam.. Speciellt om man inte mår bra.. Annars hade man ju gått ut. Typiskt.. Hatar att vara sjuk! Hata Hata Hata....

Och nu slutar älsklingen jobbet också, men inte kommer han hem för det. Han ska nämligen iväg och åka GoKart med sitt jobb och lite andra företag! Åh vad roligt! Är så himla avundsjuk så det är inte sant. Att åka GoKart är ju

sååå sjukt roligt! Vill också....! Men jag får stanna hemma och vila jag.. Måste åka iväg och köra ett gäng någon gång sen när man är fit-4-fight igen. Hehe! Sen ska han väl ut och äta på fin restaurand och sen kommer han hem till mig! Längtar massor redan ju... =/ attans.. Får blunda lite så tiden går fortare..

Hoppas ni har en bättre lördag än min gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0