Dagen Efter

God Morgon i stugan! Man är lite snurrig och har lite ont i kroppen efter igår men det är det så värt! Det var helt underbart bra igår! Vi dansade och sjöng och minnena flödade. Riktigt roligt! Och grabbarna i Volbeat var exakt lika bra som jag mindes dom :) visst var det inte samma känsla som på nöjes förra året, då dom spelade på en mindre scen, men dom var allt bra ändå. Hade däremot velat stå i folkhavet och dansat. Men vi hörde och vi såg bra så det var kanon det med! TACK till alla som var med. Nä nu ska jag ta och pallra mig upp ur sängen och in i duschen och göra mig redo för en dag på jobbet med min underbara kollega! Sen blir det hem och packa lite och sen vidare hem till stenungsund. Äntligen :) längtar så efter min älsk. Men snart så.. Några timmar till.. Hoppas att ni får en kanon Lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0