Gammal vänskap..

..rostar aldrig !
eller hur är det man brukar säga..
Det är iaf något som gäller den här donnan

Sedan hon flyttade ifrån Vänersborg för flera flera år sedan så har hon bott ca: 6mil bort ifrån mig men vi har aldrig tappat bort varandra vilket känns fruktansvärt skönt. Nu när det är min tur att flytta så växer avståndet mellan oss ytterligare.. Nu blir det hela 12 mil emellan. Men jag är inte orolig för det. Jag vet att hon alltid kommer finnas där, att hon alltid kommer att stå vid min sida oavsett hur många mil det är emellan oss. Jag är fruktansvärt glad över att ha en vän som henne i mitt liv och jag önskar att alla har en catta i sitt liv.

Nu när avståndet växt så väljer vi att mötas på halva vägen ;) Jag är på väg till Vänersborg nu för att möta upp henne för en lunch och lite skitsnack ;) Sen bär det väl av till den gamla lägenheten en stund. Catta är en ängel som ska hjälpa mig. På sin lediga dag och allt. Och tro mig, en butikchef som henne är inte ledig alltför ofta ;)
Ska rensa ur min garderob och hon ska vara mitt smakråd.. Får bli några högar.. Släng-högen. Sälja-högen. Använda-högen. Spara-högen osv osv osv Jag har mycket klädet och måånga skor så högarna kommer att bli många. Livet är väl bra underbart hihi. Min kära sambo däremot avskyr alla mina kläder och skor och ser helst att jag säljer alltihop men icke hjärtat ;) Blir inget med det. Hihi ♥ Älskar dig ändå!

Nä nu är jag snart framme här, kanske dags att koncentrera sig lite på bilkörningen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0