Jag har inte tid!


Håller på att bli sjuk.. Känner det ända in i bemärgen. Vaknade flera gånger inatt av att jag hade ont och inte kunde sova.. Lyckades till och med väcka älsklingen.. :( Stackarn.. Men han är så söt som tar hand om mig, bäddar ner mig och står ut med mig när jag inte mår bra. Älskar honom så mycket!
Jag tänkte jag skulle gå upp och göra lite the för min onda hals men lär ju frysa ihjäl på vägen till köket.. och den vägen är inte så lång kan jag lova men det räcker gott och väl.. brr! Hatar att vara sjuk och just nu har jag verkligen inte tid! Vi skulle ju iväg på middag med vännerna idag, vi ska upp till Vänersborg imorgon och hämta lite av mina saker tex en soffa ;) och på måndag ska jag jobba!! Så nej jag har inte tid att vara sjuk... faan!
Dags att ta itu med detta nu.....

Dagens låt får bli shakiras senaste ;) Så härlig! Den får mig på lite bättre humör iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0