Löööv

Ska strax ställa mig och dra igång middagen här tänkte jag. Blir en sen middag idag men så är det när hjärtat mitt måste jobba sent.. Idag blir det iaf pommes/kluftpotatis, lövbiff och pepparsås Mm självklart med en sallad vid sidan av.

Ska bli gott. Men känner att magen börjar kurra lite nu så hoppas min karl kommer hem snart så vi kan äta..

Har spenderat i stort sett hela dagen i garaget idag jag med faktiskt. Har fått fixat och trixat lite med bilen så nu är den klar och redo för besiktningen imorgon bitti. Duktiga jag :) Vi tjejer kan allt vi med ! (även fast jag fick lite hjälp av älsk och martin hehe) Usch ska upp as tidigt :S Ställa bilen redan vid halv 8.. Så det kommer bli en redig morgonpromenad imorgon bitti. Bäst att ta på sig ordentligt med kläder så man inte fryser iaf.. Brr..

Nä dags att fortsätta i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0