Resultatet av en lyckad lördagskväll...


Man kanske mår som man förtjänar idag... puh.. Men värst är nog min älskling. Han mår inte alls bra idag.. usch. Men man har väl egentligen bara sig själv att skylla ;) Jag ser det som ett bevis på en väldigt lyckad lördagskväll/natt på baden iaf! Hade riktigt roligt med hela gänget. Alla stod och dansade hela natten lång. Underbart! Det får vi göra om snart igen gott folk!
Det enda som var nära att ta död på mig var mina fötter och mina skor.. En utkväll i 10 cm är kanske inte så skonsamt mot fötterna.. Sen gick vi hem också.. Då hade jag hellre velat hugga av mig fötterna än att ha kvar dom kände jag.. Men tjej som man är och enveten som man är så bet man ihop och fortsatte gå den 20-25 minuters långa kalla promenaden hem.. Har aldrig längtat hem till lägenheten så mycket som jag gjorde igår natt ;) HAHA!
Nä nu ska jag lägga mig och kolla en film och bara slappa hela söndagen.. Inte nått ska jag göra! Ska nog inte ens hoppa ur mina pyjamasbyxor ;) hehe Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0