Sleepless..


idag är jag inte så värst pigg... Satan.. Kunde verkligen inte somna igår.. Det var helt omöjligt, gick bara inte. Låg i sängen i flera timmar och bara vred och vände mig men när klockan slog 05.00 så tog jag min kudde och täcke och la mig på soffan och hoppades på det bästa... Visst! Efter mycket om och men så slumrade jag till - Thank God! Men vaknade strax innan 9 igen.. Gick tillbaka till sängen och hoppades väl på att få fortsätta min efterlängtade sömn... men icke.. Gick inte somna om. Var väl bara att nöja sig med drygt 4 timmars sömn då.. Urk! :( Detta är verkligen nackdelen med att vara i Vänersborg.. Kan inte sova utan min älskade Rasmus bredvid mig. Har blivit en vana, min trygghet.. Så utan honom vid min sida så sover jag så sjukt dåligt.. Skumt det där egentligen.. Hur kroppen kan vänja sig vid en sak och inte klara sig utan den sen.. Men snart så är jag tillbaka i Stenungsund och både han och jag får sova hela nätter igen.. Ska bli gott!

Men nu till något helt annat. Ska ta mitt trötta arsle och försöka komma igång här hemma innan klockan har blivit alldeles för mycket. Jag ska hinna hitta kläder tills ikväll, hinna sätta på mig ansiktet och fixa håret och hinna äta upp min underbara frukost innan det är dags att möta upp Anja vid kvart i 1..!! Så här har jag inte tid att sitta egentligen. Dags att rappa på. Hoppas ni får en fin fin och lite piggare fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0