Småshopping

Idag blir det nog en lugn kväll ändå.. Hade lite planer på att gå ut men känner mig allmänt seg.. sen kanske jag är mer sugen på en utgång i vbg.. men det får det bli snart! Idag blir det en lugn kväll med älsklingen, morötter, gurka och dipp :) En o annan film också kanske om älsklingen kan hålla sig vaken vill säga ;) Han är lite av en expert på att alltid somna till alla filmer man kollar på hehe! Men får se när han kommer hem först..
Idag har jag och Helene varit på Ikea och gjort oss en liten tur. Hittade lite smått och gott bland annat en sådan här manik som man kan hänga på badrumsdörren och ha en massa saker i. Perfekt!

Får se om den hänger ut sig eller inte bara så som Sandra sa.. Well well. Time will tell. Nu har jag iaf ett ställe där jag kan förvara mina grejer här hemma hos Rasmus. hihi. Får ju börja lite smått, sen kommer hela mitt hem stå här haha! Det brukar väl bli så? Man börjar med att "glömma" en liten sak som killen knappt märker och sen invaderar med alla tjejgrejer som en tjej kan ha ;) hehe!

Men men nog om det. Nu får vi se vad som händer idag.. Kanske blir en tur ner till Kinan för lite sällskap innan vi myser ner oss i soffan. Gott gott!
Ha en bra lördagskväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0