Sugen

Oh nu är jag bra sugen igen!! Min tatto-tarm suge så in i bomben! Vill gadda mig nu nu nu NU! Men blir väl inget med det på ett bra tag nu.. Har inte riktigt råd känner jag. Har lite andra viktigare saker att lägga pengarna på för tillfället, tex bli av med mitt lån, spara så mycket som möjligt så jag och älsklingen kan få vårat boende.. ja lite realistiska prylar. Bra saker som kommer att förgylla mitt liv till fullo! Och innan vi är där så blir det bara spara varendra krona...
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
jag är verkligen jätte jätte jätte sugen.. kanske kan fixa det på ett annat sätt.. Vet nämligen vad jag vill ha och allt! Mums! Men som vanligt så säger jag inte något förän det sitter på min kropp för evigt.. Oh Yes ;)
Ink Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0