Time

Jösses.. det är redan 2:a oktober!! Kan ni fatta eller? inte jag iaf. Tiden bara flyger iväg :) Men inte mig emot, min tid spenderas ju med dom bästa så det är bara bra. Sen kanske tiden kan gå sååå fort så vi hoppas över vintern och får vår och sommar snart igen :)
Men på ett sätt så gillar jag hösten lite också.. Att få mysa runt i stora goa halsdukar, stickade kläder och massa mys med sin andra hälft. Mums :) Sen längtar jag faktiskt till den årliga stora Oktobersmarknaden i år med. Har inte fått gå på den på flera flera år eftersom jag alltid har jobbat just dom dagarna.. Men i år så. Då ska jag gå och mysa runt bland alla hundratals stånd, äta gott och sen gå ut med mina vänner på kvällen. Som en lite tradition!
Men det är allt några veckor kvar till det ändå. Nu ska jag kanske ta och göra mig iordning så jag kommer iväg någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0