V.O.L.B.E.A.T


Oh Yes du läste rätt!! :D Jag ska på VOLBEAT igen! åååh vad jag är glad!!! igår ringde Anja och överraskade mig rejält. En biljett.. Till mig! Åh massa glad! Så nu är vi på väg mot Göteborg och Scandinavium där vi ska spendera dom närmaste timmarna med en massa bra musik och glada ansikten! Åh!! Massa bra förband också ;) Detta kommer att bli kanon! Sist gång vi såg våra pojkar i Volbeat var ju den 6:e mars 2009 i Karlstad! Känns som en evighet sen. Det är ju visserligen också, över 1 ½ år sen! :O Men nu så :D Vi får helt enkelt höras senare eller imorgon så ska jag försöka slänga upp lite kort ifrån kvällen också :)

Ha det nu lika trevligt som jag kommer att ha det ikväll! Om det nu går ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick för mig med

2010-10-08 @ 20:08:27 //
Postat av: Jilina ♕

Volbeat är RIKTIGT bra :)

2010-10-09 @ 12:38:27 // URL: http://jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0