Work!

Back to work.. en liten stund iaf.. Har fått jobba både igår och idag och kommer att jobba veckan ut.. Känns skönt att få göra något på dagarna nu igen faktiskt även om det bara är just Nu.. Har vart alldeles för rastlös när jag bara gått hemma utan att ha något att göra.. Det är då man förbrukar mest pengar har jag kommit fram till.. hmm inte bra.. När jag är rastlös så shoppar jag.. Ajajaj.. inte bra!! Därför måste jag verkligen hitta något att sysselsätta mig med, PRONTO!! Innan jag hamnar på lyxfällan ;) haha! Nej då, riktigt såååå farligt är det kanske inte men måste ändå hitta något att göra så att jag inte gör slut på alla pengarna med en gång eller river tapeterna hemma eller bara gör något annat galet. hehhe
Så summan av kardemumman är att det är väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet igen, även om så bara för en liten stund. Har saknat dom galet mycket. Men vi har lika roligt fortfarande :) härligt!

Imorgon blir det att jobba igen för att sedan dra raka vägen ner till Göteborg med Anja ;D Wiiii! Men nu ska jag däremot ta hand om min tvätt, sen försöka få tag på Catta och sen kanske åka en sväng till Vargön medans tvätten hänger på tork.. Måste lämna lite saker.. Men funderar på att färga håret redan idag med.. hmm Hur ska jag hinna med allt.. ? Ibland önskar jag att det var lite mer än 24 timmar på ett dygn......... + att alla mina saker som jag egentligen hade behövt imorgon är i Stenungsund!! GAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0