Bloggtorka?

Har upptäckt att bloggen har blivit riktigt tråkig det senaste.. Kass uppdatering och korta inlägg.. 
Men har tappat suget om bloggandet. Känner inte att jag har något speciellt roligt att skriva om. Vet inte om de var roligare att läsa förr, men jag tror det. Då var det tätare uppdateringar, bilder, tips osv osv.. Så som det ska vara.. Kanske rent utav har bloggtorka, vad vet jag. Men just nu står det bara still..

Hoppas att det vänder och att jag hittar min ork igen. Tycker ju ändå om att skriva och dela med mig av diverse saker :) Men just nu har jag så mycket annat som spelar in i mitt liv med planeringar, sökningar och mycket mycket mer. Så jag hinner knappt sitta med bloggen längre, både på gott och ont.  Men jag ska försöka hitta tid till det igen.

Hoppas att ni kan förbi se min lilla torka och inte överge mig helt och hållet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0