En dag i Stan

Ja, igår var jag uppe med tuppen känns det som. Min ängel Catta kom hem till mig redan 8 på morgonen, drack lite morgonkaffe sen började vi rulla ner mot GBG :) Jag var nämligen på arbetsintevju igår. Det kändes verkligen som att det gick bra men det får jag reda på imorgon eller senast måndag så nu håller vi tummarna här :) hoppas hoppas hoppas. Sökte först BC-tjänsten men den var tydligen redan tillsatt av någon annan från samma företag och fine det tar jag så jag sökte en deltidstjänst istället. Bättre än inget!  Efter intervjun strosade vi runt lite i stan, fikade och bara va.

bild lånad av google
Var så himla härligt att få en hel dag med Catta igen. Har saknat henne så mycket. Var drygt 2 månader sen vi sågs senast. WAY to long!! Så nu får det bli ändring på detta :)
Dagen rullade på fort och helt plötsligt var det dags för oss att börja rulla tillbaka mot vbg. Lämnade av Catta och åkte vidare "hem" till Stenungund. Blev en snabb vända till lägenheten där sen hämtade älsk upp mig och så åkte vi vidare mot Kungälv för lite mat och öl med hans jobb ;) Såå trevligt så!

Idag är en annan dag , men även denna dag har jag ett fullbokat schema.. ujujuj. Nu ska jag strax börja rulla mot Vbg för några timmars jobb, sen handla , laga X antal matlådor inför nästa vecka och sen tillbaka till Stenungsund igen.. puh.. syns ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0