Sommaren 2010

Nu börjar faktiskt sommaren att lida mot sitt slut oavsett om man vill det eller ej.. Jag hade gärna sett sommaren i några månader till men antar att man får välja att flytta utomlands då.. För Sverige är ju ändå känt för att ha ca: 5 sommardagar per år.. suck! Men trots den korta sommaren så har jag haft det kanonbra. En vecka i Turkiet. En vecka på Malta. En vecka i Stenungsund och en vecka i skåne/danmark med hjärtat. Man skulle kunna sumera min semester så :) men självklart har det hänt så mycket mer under sommaren 2010. Har hunnit göra en hel del faktiskt. En liten snabb översikt över min sommar 2010!

MAJ
- Spenderade mer o mer tid i Stenungsund med min älskling och resten av det goa gänget! Det blev ju vi!
- Tidningen Bodyfication med mina kort i kom ut i butikerna runt om i Sverige!

- Var rödhårig halva maj sen började jag gå mot ljusare igen
- LMR & GSR i Sollebrunn
- Jag fyllde 25 och fick det bästa firandet i historien. EN riktigt lyckad födelsedagshelg! Tack till alla medverkande!


JUNI
- Sola Sola Sola. Det var riktigt kalasväder!
- Fick åka med till älsklingens firmafest som slutade riktigt bra! Hade riktigt roligt.
- Hade semester och åkte till Turkiet/Alanya!

- Hade den bästa midsommarhelgen på länge med det bästa folket!
- Lysekilscrusingen
- Tog fin fina kort med min älsk vid havet!


JULI
- Massa grillning och massa mys
- WestCoast Motorshow där älsk ställde ut sin bil
- Jag fick äntligen hem mina vita converse !
- 2 år sedan våran kära Kenny lämnade oss. Tiden går fort. Vila i frid min vän

-  Girls Night Out på Fallens Dagar i thn. En riktigt lyckad helg det med ^^
- Åkte båt med Rasmus och Johan, himla mysigt!
haha älsklingen somnade så roligt. hjärtat mitt ♥

- Hade ännu en veckas semester och åkte till Malta med brorsan! Var nere och hälsade på våran "bror" och hans tjej. Blev en del utflykter på Malta också med tanke på att dom inte hade sett något trots att dom har bott där i 3 månader redan -haha- 


AUGUSTI
- Kom hem ifrån Malta och fick äntligen pussa på min andra hälft som jag hade saknat så i 9 dagar..

- Var dags för älsklingens och Johans Volvoträff. Där man avnjöt dagen och hjälpte till. Senare på kvällen blev det middag och tjat med de flesta av oss som hade hjälpt till för att sedan gå ut och fira med Champange :) En riktigt lyckad dag!

- Semester för både mig och älsk samtidigt, vilket innebar mycket mys ihop. Bodde i stort sett i Stenungsund i två veckors tid. Mys!!

- Åkte till Vallåkra tillsammans med hjärtat mitt och grabbarna. Där hjärtat tog 1:a Pris!!

- Åkte iväg till Skåne på en minisemeter med Rasmus. Besökte både det ena och det andra. Bla Malmö, Helsingborg, Halmstad :)

- Drog en heldag i Danmark/fredrikshamn med Rasmus, Wången & Helene


SEPTEMBER
- Semestern är slut och det är dags att återgå till vardagen och jobbet..

Men det finns ju fördelar med det också så inte ska man hänga läpp för det.
Nu längtar jag tills höstmörkret faller och man myser ihop sig med sin käraste och en stor tjock stickad tröja och självklart en stor kopp varmchoklad i handen MYS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0