Tillåt mig att skratta

HAHAHA vad tusan! Det är rena kriget på Facebook bland mina vänner och diverse folk.. Haha jag kan inte göra annat än o skratta. Tycker sånt här är skitkul. Att ägga folk tills dom spricker typ ! Jösses! Man får höra både det ena och det andra nu kan jag lova er. Är det likadant bland era Facebook sidor? Galet.
Yttrande frihet i Sverige ??? Njaa.. verkar inte som det iaf. Röstar man på det ena får man höra att man är dum i huvudet av den andra sidan och tvärtom. Herre Jösses! Låt var o en rösta på det dom vill och därmed Basta! :D

Nu ska jag verkligen Sova! Imorgon är en lååång dag med ett arbetspass på över 12 timmar. Gött :)
Grattis till ytterligare 4 år av ett blått Sverige! Jag kommer sova gott inatt iaf :) Natti Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0